Ofte stillede spørgsmål

Indhold, der kan skjules

Hvad koster fragt?

Vi tilbyder altid fri fragt til pakkeshop i Danmark ved ordrer over 399 kr. samt levering til privat adresse til 29 kr. ved ordrer over 399 kr.

Ved lavere ordreværdi, koster fragt indenfor Danmarks grænser:
39 kr. ved levering til pakkeshop
49 kr. ved levering til privat adresse ved ordrer under 399 kr.

Fragt til andre lande kan findes her.

Hvilke lande leverer Det Gamle Apotek til?

Det Gamle Apotek leverer til følgende lande:

Østrig, Belgien, Bulgarien, Kroatien, Cypern, Tjekkiet, Tyskland, Estland, Finland, Frankrig, Grækenland, Ungarn, Irland, Italien, Letland, Litauen, Luxemburg, Malta, Holland, Polen, Portugal, Rumænien, Slovakiet, Slovenien, Spanien, Sverige, Island, Grønland og Færøerne.

Ved levering til lande derudover bedes du kontakte vores kundeservice på: support@det-gamle-apotek.dk

Hvordan betaler jeg på webshoppen?

Hos www.det-gamle-apotek.dk kan du betale med følgende: Visa/Dankort, Visa, MasterCard, Mobilepay, PayPal og ApplePay.

Hvordan benytter jeg min rabatkode?

Hvis du har en gyldig rabatkode til vores webshop, kan du nemt indløse den ved at indtaste rabatkoden i feltet "Gavekort eller rabatkode" i betalingsmodulet ved check-out.

Hvornår kan jeg forvente at modtage mine bestilte varer?

Vores leveringstid på webordrer i Danmark er 3-5 hverdage.

Vi gør vores bedste for at få din bestilling afsendt hurtigst muligt efter modtagelse. Alle ordrer bliver leveret med GLS. 

Skulle en af dine bestilte varer mod forventning være udsolgt, vil du modtage en mail herom.

Ved levering udenfor Danmark kan der forventes en leveringstid på 3-7 hverdage.

Afhentning hos Det Gamle Apotek

Vælger du at afhente din ordre hos os, vil du modtage en besked, når dine varer er klar til afhentning. Varen skal afhentes på vores hovedlagers adresse:

Det Gamle Apotek A/S
Hydrovej 5,
6270 Tønder

Hvornår bliver betaling trukket fra min konto?

Betaling bliver ikke trukket på din konto, før vi afsender produkterne fra vores lager.
Du modtager en ordrebekræftelse kort tid efter, at din ordre er afsluttet på vores webshop samt en besked, når din ordre er afsendt.

Hvordan laver jeg en reklamation?

Har du en reklamation på en vare købt på vores webshop, skal du rette henvendelse til vores kundeservice på: support@det-gamle-apotek.dk

Her bedes du beskrive fejlen og medsende billede heraf samt oplyse dit ordrenummer. 
Se vores øvrige betingelser for reklamationer her.

Reklamationer på varer fra Det Gamle Apotek som ikke er købt på www.det-gamle-apotek.dk

Er din vare ikke købt via vores webshop, kan den hverken returneres eller reklameres hos os. Vi råder dig i stedet til at henvende dig til den butik, hvor du købte varen. Det vil være dennes retur- og reklamationspolitik der er gældende i disse tilfælde. 

Hvad gør jeg, hvis jeg fortryder mit køb?

Du har altid 14 dages fortrydelsesret når du handler hos www.det-gamle-apotek.dk. Fortrydelsesretten løber fra den dag du modtager varen. Fortrydelsesretten kan kun benyttes, hvis varen tilbageleveres i væsentlig samme stand og mængde. 

Varer der er købt på webshoppen kan udelukkende returneres til webshoppen og ikke i vores butikker.

Hvordan returnerer jeg en vare?

For at returnere en vare, skal du følge denne vejledning.

Husk at få en kvittering for returforsendelsen og bemærk, at der typisk går 2-5 hverdage, før vi modtager forsendelsen. 

Beløbet bliver overført til din konto indenfor 14 hverdage efter, at vi har modtaget varen retur og tjekket dennes stand. 

Hvordan bliver jeg forhandler af Det Gamle Apoteks varer?

For at blive forhandler af Det Gamle Apoteks produkter, skal man have et aktivt CVR-nummer. Besøg vores "Bliv forhandler" side, og udfyld tilmeldingsformularen. Bliver du godkendt som forhandler, kan du helt uforpligtende gå på opdagelse i vores store varesortiment på engros webshoppen.

Hvis dit spørgsmål ikke bliver besvaret her, er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice på: support@det-gamle-apotek.dk Du kan alternativt bruge vores kontaktformular.

Vi besvarer alle henvendelser så hurtigt som muligt.